MUTLU ET MUTLU OL

Merhaba arkadaşlar, bugün sizlere karşılaşmış olduğum üzücü bir olay karşısında hem kendim yardımcı olabilmek hemde sizlerin yardımcı olabileceği düşüncesiyle siteme bir reklam ekledim.

Bu reklamda karşı komşumuzun oğlu rahatsız ve akülü tekerlekli arabaya ihtiyaçları var. Bunun için su kapakları vb. toplamaktalar. Akülü arabayı alacak maddi güçleri malesef yok. Bu yüzden ben sizlerin yardımcı olabileceğini düşündüm ve herhangi bir karşılık beklemeden bu reklamı siteme ekledim. Umarım bu kardeşimize kayıtsız kalmaz ve yardımcı olursunuz.

Aşağıda hesap bilgilerimi paylaşacağım ve herhangi bir para yardımı gelirse güncel bakiyeyi buradan paylaşacağım. Eğer yeterli para toplanırsa akülü tekerlekli arabayı alıp kendilerine teslim edeceğim ve fotoğrafları burada paylaşacağım.

Ayrıca yardımlarınızı yüzyüze de yapabilirsiniz. Bunun için aşağıda telefon numarası ve mail bilgilerimi paylaştım.

Gönlünüzden ne koparsa destek olmaya çalışalım. " Unutmayın Damlaya Damlaya Göl Olur. "

Ayrıca reklam alanlarımız boşta olduğu sürece bu ve bunun gibi reklamlar siteme eklenmeye devam edecektir. Eğer çevrenizde ihtiyaç sahipleri varsa bizimle iletişime geçebilirsiniz.

Not: Bu reklamdan sitemizin herhangi bir maddi ve manevi kazancı yoktur tamamen yardım amaçlıdır.

                                                                           
                                                                                              Dizi10.com Admin : Faruk YÜKSEL

Hesap Bilgileri

Hesap Sahibi: Faruk Yüksel

Banka Adı: Finansbank Enpara

Iban : TR35 0011 1000 0000 0069 9911 01


İletişim 

Telefon : 0539 476 5988

Mail: yukselfaruk78@windowslive.com

                                                             


Yorumlar

  1. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil

Yorum Gönder